July 07, 2016

THE SHIRT DRESS

the shirt dress 1
CREDITS&ADLINKS
SHIRT DRESS - c/ SHEINSIDE (here) | JEANS -BERSHKA (old) (similar here)
SANDALS - MANGO (similar here) | SUNGLASSES - PARFOIS (similar here)

Hello, loves! How's your evening so far? Luís and I are packing our bags a weekend at my hometown, Évora. Only a month since I've been away and I cannot wait to be back there for a couple of days. About my knee, I still feel a bit of pain (damn hamstring!!) but it's softly disappearing. I still limp a little... #notcool Meanwhile, last week I've received my package for my first Sheinside collab. This is the first shirt dress I have and it's amazing! Super soft, clean, fresh and perfect for Summer. Since it was a bit windy that day, I styled it with a pair of old jeans and my gladiator sandals. Something simple and feminine. And a bit different from what I usually wear! What do you think, loves?
______________________________________

Hello, loves! Como tem sido o vosso dia? O Luís e eu estamos a preparar as malas para irmos passar uns dias a Évora. Apenas um mês fora da cidade e mal posso esperar para lá voltar. Em relação ao meu joelho, ainda sinto alguma dor (maldito tendão!!) mas está a desaparecer gradualmente. Mas ainda coxeio... #notcool Entretanto, na semana passada recebi a minha primeira encomenda da minha primeira colaboração com a Sheinside. Este vestido é a primeira peça que tenho dentro deste estilo de vestido-camisa e admito que adoro! Muito suave, fresco, um corte simples e é perfeito para o Verão. Já que estava um pouco de vento naquele dia, decidi combinar esta peça com uns jeans antigos e as minhas sandálias estilo gladiador. Algo simples e feminino. E algo diferente do que normalmente uso! O que acham, babes?

Love, Maria

No comments:

Post a Comment