October 13, 2016

WEB FAVORITES #40


This is something I would definitely wear! I'm trying to be a cardigan kind of girl, also. I love a good chunky knit, but sometimes a nice wool cardigan can do wonders. Those killer shoes are already mine (check out my insta here) and I couldn't be more happy! Asos never fails to amaze me. Their shoe collection is INSANE! That bag may be the next purchase, hehe. And of course, man sweatshirts. What else? Most of the time, they have the coolest printed sweatshirts. It really is a cozy outfit for Fall, don't you think?
______________________________________

Esta colagem tem itens que eu usaria definitivamente! Estou numa onda de (tentar) usar mais casacos de malha. Adoro uma boa malha mas às vezes um bom casaco faz maravilhas. Aqueles sapatões já são meus (podem ver no meu insta) e não poderia estar mais contente! A Asos nunca falha. A sua colecção de sapatos é BRUTAL! E essa mala até poderá ser a próxima compra, hehe. E claro, sweatshirt de homem. What else? Na maioria das vezes, a secção de homem é a que tem as sweats mais fixes. Este é um conjunto bem confortável para o Outuno, não acham?

Love, Maria

No comments:

Post a Comment